Bebeğim 3 günlük sarılık ve kilo kaybı olduğunu söyledi doktorumuz günlük 40 ml süt sağarak vermemi söyledi ek olarak ya da mama vermeliymişim bu durumda olanlar var mı sütüm o kadar çıkmıyor mama almayı düşünüyorum tavsiye edebileceğiniz mama var mı yenidoğan için