amansallagitsin Katılım evinden taksit ödemesi bitince herhangi birşey yapılıyor mu rehin filan kaldırılıyor mu bilgi verir misiniz.
Nacafa amansallagitsin sizin başta taksitler bitene kadar rehin konulacağına dair imza atmış olmanız lazım zaten e haliyle bu rehin/ ipotekin kaldırılması için şubeyi aramanız lazım
amansallagitsin Nacafa taksit bitince kaldirmamazlik gibi bir durum yaşanır mı yada kaldırıp kaldirmadiklarini nasıl öğrenebilirim bu yüzden soruyorum rehin aldıklarını zaten biliyorum mevzu kaldirmazlarsa böyle birşey ile karşılaşan var mı dıe merak ediyorum