hghg bende uyanır uyanmaz veriyordum sonra anlamaya başladı tutmadı ayakta emzirdim onu da tutmayınca saldım artık acıkınca tutuo saatleri bebiş ayarlıyor 🥲 sıkıntıdan ben maf olmuştum. Başka bir eve gittiğimde gezmeye zorlanıyorum evdeyken her odayı gezdiğimizden. Benim keşke biberon tutsa ya, emziğide 3.aya girerken tutmaya başladı.insallah şu önümüzdeki 4.ayi rahat geçiririz aşı da bakalım neler yaşayacağız