egbmom 3 aylık bebeğimin sağ kolunda hareket pasifliği vardı nörolojiyr götürdük mrda ciddi bir şey çıkmadı ekimde detaylı ilaçlı bir mr çekilecek. o zamana kadar fizik tedavi önerdi. Ankarada önereceğiniz pediatrik fizyoterapi yapan iyi bir yer var mı ?