xkock Merhabalar kullandığımız bebek arabasının kayışı kısım kısa kollu Zıbın giydiğinde kollarına zarar veriyor. Kızartıyor ve tahriş ediyor bunu yaşayan var mı nasıl bir çözüm buldunuz
BordoHuniliAnne xkock emniyet kemerinden bahsediyorsunuz galiba koruyucu pedi yok mu yoksa trendyoldan alabilirsiniz
mrscakir xkock BordoHuniliAnne aynen bizde koruyucu pedi var kollarına gelen kısımda onun için kayışla teması yok
BordoHuniliAnne xkock arkadaşın dediği gibi ayarladıktan sonra dikebilirsin. Kemer kayıyor yazmışsın çocuğun küçükmü, küçükken biraz bol kalıyorlar ondan kayıyor olabilir.