Bimin altın sütü gğzel tutuyor canım kaymaklı oluyır hatta ama ben onu kaymatıyordum hazır yogurt sünüyor gibi oluyor güzel tutmuyor ev yogurdı ile mayaladım çok güzsl oluyor bizimde dışardan süt aldıgımız inek dogurunca süt bulamadık bime düşmüştü işim ama güzel oluyor günlük sğt veya o altın olanını al ikiside güzel rv yogurdy ile mayala süt sıcağa yakın ılık oldugunda mayala bem hatta baya ıllıkken mayalı yorum üstünede sadexe pecete örtüyorm.. Sarıp sarmalamıyorum kalıp gibi oluyor akşamdan mayala sabaha dolaba koy hatta sana tavsiyem ben cam kavanozlara mayalıyorum her seferinde taze kapak açtıgımda 2 hafta dayanıyor ve sulanmıyır