Fotoğraf eklemeyi bilmiyorum o yüzden ekleyemedim ama bebeğimin yanağında üç gün önce sivilce çıkmaya başladı sonra o beyaz iltihap şekline döndü bugün de biraz daha kızarmaya ve ısınmaya başladı şimdi akşama doğru da rengi koyulaşmaya başladı yani çibana dönüyor sivilceden daha büyük bir hale geldi boyut olarak büyümedi ama dediğim gibi şekil değiştirdi. Dokunduğumda biraz sıcak. Tam yanağının ortasında. Bu durumu yaşayan var mı? Ateş halsizlik herhangi bir şey hiç yok. Beklemeli miyim hemen doktora mı gitmeliyim