Sevgili anneler tecrübeli anneler lütfen yardım edin bugün dördüncü günümüz oğlum bu ayın 25inde 3yaşına girecek dört gündür kaka da hiçbir problemimiz yok çok şükür sabah rutin olarak yapıyor zaten kakasını klozeti ama cıs konusunda çok zorlanıyoruz tuvalete götürüyorum tuvalette yapmıyor çişini tuvaletten çıkıyor beş 10 dakika sonra altına yapıyor daha sonra yine tuvalete götürdüğümde şans eseri çişini yapıyor diyorum ki yapmaz bir yarım saat en azından tuvalete götürmüyorum o arada bir iki defa daha altına kaçırıyor yani ne yapmam gerekiyor nasıl ilerlemeliyim lütfen bu işin taktiği yok mu yardım edinn fikirlerinizi esirgemeyinnn🥹😢