durukusum00 Kızlar bebeğim 1 aylık sadece mama ile besleniyor. Bebelac kullanıyorduk 800 gr olarak alıyordum 1 numarası toplatılmış artık bulamıyorum. Önerdiğiniz kişi aldıran mama önerisine açığım