Merhaba hanımlar doğumdan sonra koluma deri altı implant taktırdım o zamandan beri adet olmuyorum aşırı sinir stres sivilce ve karın şişliği yaşıyorum bu yüzden doktoruma sordum yapabileceğimiz bir şey yok anca emzirmeyi kestiğinde âdet düzenleyici hap veririm dedi ama kesmek için de çok erken ve böyle giderse ben daha dayanamıyorumm ne yapmam lazım evde doğal yolla bu işi çözebileceğim bir yöntem var mı lütfen yardımcı olun