duyygu35 Merhaba kızlar,31 günlük bir kızım var ve aptamil pronutra 0-6 aylık bebek sütü olan mamadan kullanıyorum ama bebeğim çok gazlı ve o gazı atamıyor sürekli ağlıyor meme ve mama olarak ilerliyorum bir çözüm yolu önerirmisiniz?
emomss duyygu35 karnını sıcak tutmak masaj yapmak bize çok iyi gelmişti doktor önerisiyle sab simplex damla ve trubiotic kullanmıştık dönüşümlü olarak mama vermek zorunda olduğum zamanlarda bebelac gold kullanıyorum sizde deneyebilirsiniz
mutlumomm duyygu35 bende ilk doğduğunda aptamil pronutra veriyorduk, aptamil prosyneo geçtik sindirimi daha kolay
gzdnrky duyygu35 kiraz çekirdeğini tavada ısıtıp bir bez içinde ılık bir şekilde karnına sarın ılık bir yağ ile saat yönü tersine masaj yapın mama olarak golden goat önerebilirim
baby26 duyygu35 25 günlük bebeğime aptamil puronutra başladım çok gazı oldu kusuyodu bir de çocuk. Kakası yeşil ve çok sıvı çıkıyodu. Yaramadığını anlayınca aptamil prosyneoya geçtik o da aşırı kusma ve gaz yaptı. En son hippe geçtim combiotic. Aptamiller hiç kilo aldırmadı aksine kilo verdi 240 grama yakın. Bebekten bebeğe fark ediyor bence bu mama konusu. Deneyin hippi de
gzd_nhr duyygu35 valla o aptamil bizdede çok gaz yaptı doktorun da önerirse başka mamaya geç canm her mama her bebeğe yaramıyor
fatmanidamertarslan Bende golden goat kullandım keçi sütü maması ilk doğduğu zamanlar memnundum. Her bebek gazlı oluyor ister istemez doktorum relektaz gaz damlası önermişti onu kullandım
fkrts duyygu35 bizde hipp keçi sütlü kullanıyoruz gaz sorunu olan bebeğim için birde reflüsü var d yüzden gaz çıkartamıyorz zab simplex damla çok işi yarıyor tavsiye ederm