zehrattl 7 aylık oğlum ( gelişimi iyi) ama desteksiz oturamıyor tamamen ve sürünmeye başlamadı biraz endişeleniyorum kontrole götürdüğümde doktora da danışcam. Endişelenmeli miyim ?
uykusuzmom_ zehrattl 7,5 aylık tamamen desteksiz oturdu ondan önce destekliydi hep. Doktorum 10. Aya kadar bekleriz demişti. 10. Ay üst sınır. İçiniz rahat etsin isterseniz sizde bir çocuk doktoruna görünün tabii.