Bebiş ilk doğduğunda düzgün ememiyodu önce mama verdim sonra sütümü sağıp veriyodum meme reddi vardı. Bir süre sonra zor bela memeye alıştırdım korkudanda bidaha biberon vermedim. Emziği falanda bıraktı kendisi. Şimdi 71 günlük oldu. Arada bir anne sütünü biberonla versem sizce yine meme reddi yapar mı. Philips avent biberon markası