Kızlar benim bebeğim 10 aylık diş çıkarma döneminde emziriyorum ne kadar bağırsam da çığlık atsam da vursam da yine aynı çok fena ısırıyor canım çok acıyor ciddi anlamda ben zorla emzirmiyprıö kendisi emmek için geliyor ama direkt ısırıyor yaşayan ya da çevresinde olan var mı ne yapacağım çok kötüyüm sütten de kesmek istemiyorum