Hanımlar bebeğim 3 ay 17 günlük. 3. aya girdiğinden beri memeyi çekiştiriyor, bırakıyor etrafa bakıyor, tekrar alıyor 1-2 çekip tekrar aynı şeyi yapıyor. Yarım saat civarı bu şekilde oturuyoruz ama hala aç oluyor. Doktor mama takviyesine başlattı, biberon ile hiç bir sorunu yok ama meme problem.
Bu durumu nasıl aşacağız:( Sütüm zaten az, bir de emmiyor bitecek diye korkuyorum