Sezaryen dogum sonrası tüpleri bağlattım. 10 ay oldu emzirme yok. Adet düzenim cok bozuldu normalde günü gunune gelen ve 5 gun olan şey simdi saçma sapan bir hal aldi. Bu ay sadece 2 saat baya cok bi kanama oldu 3.gun bugun hala ne gelen var ne giden. Diğer aylarda1 gun oluyor 2 gün olmuyordu surekli leke şeklinde oluyordu. Bunun tüp baglatmayla alakası var mi? Baglatip bu sekilde düzensizlik yaşayan oldu mu? Baglattiktan sonra regl sürem uzadi onceden 5 gün olurken 10 gune çıktı. Bi sorun var gibi görünüyor farkındayım ama belki benim gibi yaşayan vardir belki diye sormak istedim