Zeynep-almila Merhabalar doğum yardımı için başvurmuştum onaylanmış ama henüz ödeme listesi görünmüyor kart çıkardiktan sonra mi görünecek ödeme listesi kartı eşimiz çıkarabiliyor mu annenin üzerine mi çıkıyor bilen varsa yazabilir mi 🙂
sakingibibiri Zeynep-almila ödeme bankaya yattıktan sonra görünüyor ödeme listesinde , kart çıkarmanıza gerek yok kimliğiniz ile bankadan çekebilirsiniz.
Zeynep-almila sakingibibiri aaa bütün videolarda genelde aile kart çıkarmanız gerekiyor diyordu eminmisiniz siz öyle mı alıyorsunuz ?
dorukdemir3 Oraya gidince kart isteyin verecekler kartı alınca bida şubeye gitmek yerine her istediğiniz atm den çekebilirsiniz Baba çıkaramıyor sizin gitmeniz lazım benide aradılar başvuru onaylandı die ayın 29 yada 30u yatıyor dendi
Zeynep-almila dorukdemir3 beni arayan olmadı sistemden gördüm onaylandığıni ödeme listesi görünmeyince ondan o görününce mi gitsem dedim de herhalde kartı alınca gozukcek dedim sonradan da teşekkür ederim 🙂