kalbimegedekaldii ikizlerzm 18 aya kadar normal olarak kabul ediliyor. Bizim de ilk dişimiz 13,5 aylıkken çıktı mesela ☺️
miniminisevgilimm ikizlerzm yeğenimin dişleri doğum gününden 1 hafta sonra arka arkaya çıkmaya başladı 🥴 1 yaşına dişsiz girdi ve ek gıda konusunda çok zorlanıyorlardı bu yüzden.. diş kabarıklığı falan yok mu?
cakebabe ikizlerzm normal tüm bebekler erken çıkarmıyor kısım 11 aylıkken çıkardı ilk dişini d vit kullanabilirsin kullanmıyorsan
mrscakir ikizlerzm bizim doktorumuz 1 yaşa kadar 1 diş yeterli diyordu, tabi biz 1 yaşa 8 dişle girmiştik o ayrı 😬 henüz erken bazen peş peşe geliyorlar belli olmuyor