Ayy ben 5 aydır bunu çekiyorum. Kızım 20 aylık 4 5 farklı tedavi uyguladım geçmedi. Hafifliyor sonra başka bir yerinde başka şekilde çıkıyordu. Tam bitti derken şimdi el ağız ayak hastalığı başladı. Onunla uğraşıyoruz hala tam anlamıyla geçti mi geçmedi mi bilmiyorum. Ama bizin döküntüler daha farklıydı. Geceniz nasıl geçiyor?