Kızlar oğlum bir aylık yarın sağlık ocağında aşımız var gitmek zorundayız çok korkuyorum ve
hastaneye kalça çıkılığı göz testine gitmemiz lazım napıcaz arabada yok otobüsle gitmemiz lazım mecburen bu virüs iyice psikolojimin bozdu sizler naptınız oğluma bişey olur bize de bulaşır diye çok korkuyorum 😭😭