21 aylık bebeğim var doğduğundan beri uykuya direniyor. Bay bay night filan etkilemiyor.
Uykuya geçebilse güzelce uyur (gece çok uyanır ama hemen geri uyur)
Gece uykusu 7.5 saat gündüz 1.5 -2 saat uyuyor. Sabahın 5inde uyanıyor.
Uyutmak için bazen 1.5-2 saat uğraşıyorum en sonunda yataktan kalkmasını dönüp durmasının engelliyorum zorla uyuyor. Onu zorladığım için üzülüyorum. Ama çok az uyuyor cidden onun için de zararlı.
Siz de böyle zorla uyutuyor musunuz?