Selam kızlar,1 hafta 10 gündür bebeğim(8 aylık)düzenli olarak gece 1 buçukta uyanıyor sabah ezanına kadar uyumuyor uykusunda ıhh ıhh diye sesler çıkartıyor dün gecede yine aynısı oldu ve ateşi 38 di hasta değil bu arada dişten olabilir diye düşünüyorum,bu durumu yaşayan varmı aramızda acaba