Robinim Kızlar doğum yapalı dört gün oldu şampuan alacağım Mustela istiyorum en iyi serisi hangisi internette bir sürü farklı çeşidi var
orkide2 Robinim kızım temmuz ayında doğdu ve isilik kuruluk fln çok oldu stelatopia serisini kullandık hala kullanıyoruz çok güzek yatıştırdı ama bitse tekrar almam fazla pahalı
rukiye33 Mustelayı bemde kullandım ama alınacak bir marka degil gereksiz pahalı ve dogal degil , Biobaby ve agarta öneririm iyiki mustelayı bırakıp bunları almışım