Kızım 2 yaşına girmek üzere geçen lerde farkettim randevu aldım pazartesi çocuk doktoruna cuma günü cildiyeye. Çok merak ediyorum ben yeni farkettim. Eski resimlere bakınca 1 yaşında da varmış. Sizce ne başına gelen var mı. Bacağında da var oğlumda da aynı şekilde bacağında vardı doktor ışıkla bakmıştı birşey yok büyürse getir demişti sonradan geçmişti. Vücudu çok kuruyor alerjik bir yapısı var bir yaşına kadar süt diyeti yaptım. 