Ariyaarya suyu az içtiği için idrarında farklı bir koku var mı benim kızımda 10 aylık olacak önceden içiyordu ama şu şıralar çok içmiyor biberonu kemiriyor bugün bardakla verdim baya içti öyle az fark eder gibi oldu merak ettim böyle bir sıkıntı oldu mu benim şuan var da. Bardakla içermeye çalışın