uykusuzmom_ fundamtlu Bizim böyleyken çıkması iki ayı buldu tam 9. Ayda ilk dişini çıkardı. Kolaylıkla çıkarsın inşallah. Çok daha kırmızı kabarık bir görüntü oldu ertesi gün patladı 🦷
fundamtlu uykusuzmom_ bakalım tam anlamıyla çıkması ne kadar sürer elime uç kısmı geliyor tırtıklı bir şekilde
rukiye33 Benım kızım 6 aylıkken dişleri cıkmaya başladı cok şükür kolay cıktı bahsettikleri gibi olmadı 2 günde hemen patladı tabi tam görünmesi icin zaman alıyor ama o etten patlayana kadar zaman önemli orası cok can yakıyor