Hanımlar 4ay oldu ameliyat olalı pilatese başladım önceden kaydolmuştm hamilelik olunca dondurmuştum dondurma hakkım bittiği için internette de 4ay sonrq başlanacağı yazıodu başladım lakin 2.dersten sonra böyle hapşırırken öksürürken dikişlerim kendini hatırlatıyor öyle acıyor diyemem ama sızlıyor gibi karın hareketlernde kendimi zorlamıyorum ama doktora gideyimmi bilemedim doğumdan sonra pilatese baslayan arladaslrım ne zmwn basladınz böyle ağrınız oldumu?