Çok uzun zamandır geceleri uykuya dalmakta güçlük çekiyorum zihnim sürekli bir şeyler düşünüyor kendime çok yüklenirim keşke onu orda demeseydim bi türlü kilo veremedin bişey başaramadın sürekli bi çatışma var herşeyi kafama takarım iyi bir eşim var sağlıklı kızım var kendimize ait müstakil evimiz ailem yakınımızda eşimin ailesiyle bir sorunum yok kısacası hayatta dert edeceğim büyük bir sorunum yok ama benim iç huzurum yok psikiyatriye gitmeye çekiniyorum ilaç kullanmak istemiyorum çünkü 5 yaşında kızım var bir kardeşi olmasını çok istiyor ben de yaş farkının açılmasını istemiyorum ilaç kullanırsam bu planı ertelemek zorunda kalırım kullanmasam böyle sağlıklı bir anne olamam kısacası ne yapayım bilmiyorum özellikle adet dönemine yakın çok kötü hissediyorum diğer günler daha iyiyim ne yapabilirim bu konuda