Happymoom maddi manevi ve fiziksel olarak yani her açıdan durumunuz iyiyse 3 değil isterse on tane olsun 🤣 anlaşılmıştır die düşünüyorum, ben hepsine de ayrı ayrı her anlamda ebeveynlik yaparım diyen varsa istediği kadar olsun çocuğu😂 bazıları var çocuğuna ebeveynlik yapmayı ya cebine harçlık koymaktan ibaret sanır, karnını doyurmak sanır, parkta vakit geçirir kendi bi köşede çocuğu naparsa napsın umrunda olmaz vs vs bu böyle uzar gider. Bazıları da tam tersi 5 yada fazlası çocuğu vardır hepside pırıl pırıl birbirinden iyidir( kendi çok ahlaklı olup evladının da düzelmesi için herşeyi yapan buna rağmen düzelmeyen evladıyla imtihan olan aileleri kesinlikle tenzih ediyorum lütfen başka yerlere çekenler yorum yapmasın) şahsi olarak her anlamda yeterli olan bir ebeveyn olsaydım 3 tane isterdim. Bebeğim yenidoğan döneminde 2.mi aman aman derdim🤣 şimdi ise maalesef ki bebeğime bencillik olur diye düşünüyorum Allah nasip ederse 3-4 yıl sonra belki olabilir diyorum 2.yi😂