bahar_aktas Mrb kizlar 3 aylık bebeğim var ve girip öksürüğe yakalandi hastaneye gitimiz halde hiç bir tedavi uygulanmadı nasıl geçirebilirim bilgisi olan varmı
zrn_86 Aynı sıkıntı bizdede var 2 aylık bebeğim de hapşırık ve öksürük veee hergun birkere kusuyor doktor antibiyotik verdi daha çok küçük kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım