happykids_pera oğlum 17aylık olmak üzere ve o dönem o kadar geçmek nedir bilmedi ki inanın şu kadar zamanda yenersiniz diyemiyorum. Şunu net hatırlıyorum 38 günlükken dışarı çıkmıştım arkadaşlarımın yanına gittim. Ve emzirme önlüğü kullanarak emziriyordum inşaallah bağırıp ağlamazda memeyi alır demiştim. Ondan sonra da devam etti ama ne kadar sürdü bilmiyorum