Bence hiç zorlamayın derim, kızım 3 yaşına yeni girdi ve ben daha dün eğitime başladım iyikide erken başlamamışım çünkü süreç daha kolay ilerliyor ufak tefek kaçırmalar oldu gece de kaçırdı ama böyle böyle alışacaklar zaten pat diye alışmasını beklemeyin :)