Kızlar taşındım biliyorsunuz bahçeye çamaşır seriyorum öbür evimdede sererdim ama resmen her çamaşır toplarken koca koca örümcek 🕷️ çıkıyor evde ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️ az önce havlu ile elimi kuruttum elimde gezdiğini hissettim bir baktım 🕷️ örümcek böyle bu emoji gibi kara uzun bacak olanları değil çok korktum her şeyi makineye attım evi süpürecem şimdi kahvaltı yapacaktım iştahım gitti zarar vermezler dimi çoçuk var evde 🥹🕷️