buramialya Sabah ve akşam bebişimle yürüyüşe çıkıyorum açık havada güzel uyuyor. Hem bende yürüyüş yapmış oluyorum , malum aldığım doğum kilolarını vermem gerek.Emek mahallesinde oturuyorum. Eşlik etmek isteyen arkadaşlar aranıyor☺️