aysss001 insanlar işlerini bize göre ayarlamiyor malesef, toplu alanda yaşıyorsak böyle şeyleri kabul ederek oturmamız lazım. Beddua edilcek bir durum yok, gece vakti gürültü yapmamış. Benim komşum üç ay evi tadilata verdi, gene sesimiz çıkmadı mecbur kalıyor insanlar