Musab34
aysss001 kesinlikle maltepe tip merkeze gotururn derim çocuğum 5:30 aylıktı 15 tatilde yaptırdık 7,5 milyar aldılar hatta kan değerine bakmak istediler kan bakmak artık zor değil parmağını iğne batırıyorlar o şekilde kanın oluyorlar hiç ağlamadı hatta oğlum doktorun adını hatırlamıyorum e-Nabız a baktığımda bayan doktorun adı var oradan çok memnunum çok çabuk işlem yaptılar çok çabuk da iyileşti