3 yasında kızım ateşlenmiş sonra ağzında yaralar cıkmıstı doktor viral deyip sprey krem yazdı başka doktor antibiyotik yazdı ben anlamadım şimdi ateşi falanda geçti kızım gayet iyi sadece ağzında boğazında yara var antibiyotik kullanmak gerekirmi . bide ağız yaraları boğaza iniyormu normalmi