Kızlar rutin smear testi için sağlık ocağına gittim. Hemşire testi alırken rahim ağzında yara var dedi. Korkulcak bir şey değil dedi. Fitille tedavisi oluyor yada yakıyorlar falan dedi. Enfeksiyon olabilir akıntın var falan dedi. Bilgisi olan bir şeyler yazabilir mi korktum acikcasii