canvefa 6 aylık bebişle bildiriyorum, geçiyor kızlar geçiyor.. o günlerde bende aynı şekilde başlık açmıştım, gerçekten zorlayıcı zamanlar. Daha az uyanmaya başlıyorsunuz, her uyanma acıkma olmadığı için bazen uyanıyor sadece destekliyorum ve tekrar uyutuyorum.