Kızlar normalde prezervatifle korunuyorum ama yüksek gebe kalma riskim olduğu dönemde(adetin 14. Günü) eşim sürtünme yoluyla boşaldı hamile kalmaktan korkuyorum açıkçası kızım daha 2.5 yaşında ve zayıflama iğnesiyle 35 kilo verdim 10 kilo dhaa vermem gerekiyor iğneyi kullanmaya devam ediyorum şuan çocuk düşüncemiz yok istem dışı o an gelişen bir şeydi sizce o şekilde hamile kalınır mı?