lavinmom Hep sineklikte havalandırıyorum bende hatta sinekliğin biri yırtıldı orayı hiç açmaz oldum. Daha başıma öyle bir durum gelmedi. Ama bu evde eskiden kayınvalidem oturmuş o dönem bir canlı girmiş balkondan sineklik açık mı kaldı o hayvan mı açtı bilmiyorum eşimde havalandırmayı hiç sevmez kapatır üşüyorum der bir şey bulur kapatır. Yani mecbur havalandırmak lazım sineklik uzun vadede iyi korur.