sinemalin06 geçmiş olsun öncelikle, ağlayın tutmayın kendinizi ağlamadığınızda daha az üzülmüş olmuyorsunuz aksine ağladığınızda içinizdekileri atmış oluyorsunuz.
Her gün görebilseniz kucağınıza alabilseniz daha hızlı toparlar bebiş ama bazı hastaneler malesef bu konuda yetersiz. Benim bebeğim de yoğun bakımdayken emme refleksi oluştuğunca ağızdan beslenmesi için 1 hafta uğraştılar, beslenmesini önce arttırıp sonra azalttılar, son üç gün beni ancak emebildi onda da ilk iki gün oksijeni düştü son gün biraz daha iyiydi çıkış verdiler. Umarım toparlar biran önce, görüş için biraz ısrar edin belki yardımcı olurlar bebeğe de size de çok daha iyi gelecek