eliz_aden bizde 3.5 aylığız reflü olduğu söylendi doğar doğmaz hastahane odasında kustu zaten çok mama denedk anti reflü mama önerdi doktormz oda kabız yaptı bırakmak zorunda kaldık anne sütünü direk fışkırtarak çıkartıyor zaten napacağımızı şaşırdık gavescon şaşeyi önerdi doktormz onun etksidi günlük sürekli kullanmak istemiyorum kana karışmayan bir şurup önerdi gastroplss onuda içtiği gibi kusuyor artık en sonunda çocuk gastroenterolojiye sevk etti doktorumuz haftaya randevumz var