Elaozlem1 hepimiz aynı durumdayız canım dua ediyoruz hastanelik bir durum olmasında gitmeyelim diye ama mechuri durumda gitmiliyiz bence,en az virüs kadar enfeksiyonda tehlikeli bebeğin için ama dedigim govi enfeksiyon olduğunu doğrulamak icin bir saglik ocağına en aizndan gidip tahlil versen cikan sonuca göre aule hekimi yonlendirir zaten seni enfeksiyon yoksa boşa kalabalik hasteneye girmemis olursun