asil_zeyd benim de ikizlerim var, başta tutamadılar sonra biri tuttu biri bıraktı. Ameliyat oldum filan derken artık hiç emmiyorlar. Uyku düzenleti yok. Benim de yok ve sağamadım 3 gündür. Sağsam da 30 cc çıkmıyor toplam. Çok üzülüyorum burda meme bıraktırmaya çalışanları okuyunca. Biri bari emseydi diyorum. Sütüm gelmeye devam ederdi de sağıp ötekine de verirdim