ipekduru7 benim kızım da aynıydı. Doğdu doğalı hep öyleydi. Mesela 7-8 aylıkken markete giderdik, karşıdan adam gelirdi onu görünce ağlardı. 5-6 aylıkken kayınvalidemin evine gittik, herkesin suratına bakıp bas bas ağlıyordu. Neredeyse odadan çıkamadım. Bu böyle çok uzun süre devam etti. Sonra 17 -18 aylıkken oyun grubuna başladık, sık sık dışarı çıkardık, parka - markete götürdük, eve misafir çağırdık, arkadaşlarımızla görüştük. Öyle öyle geçti. Ama geçmesi çok uzun sürdü. İnsanlardan çok korkuyordu, özellikle erkeklerden. Çığlık çığlığa ağlaması için birinin sadece yüzüne bakması yetiyordu. Mesela 1 buçuk yaşında değildi daha, bir arkadaşımızın evine ev görmesine gitmiştik, daha apartmanın içinde ağlamaya başlamıştı. Evde kaldığımız süre boyunca hep ağladı, emzirdim, biraz balkondan baktırdım, biraz telefondan video açtım ( çünkü hiç sakinlemedi). 1-2 saat oturup kalktık. Bu şekilde çok fazla olay yaşadık diyebilirim. Ama sizinki inşallah kısa zamanda geçer