Merhaba arkadaşlar Salı günü yeni doğum yaptım sezeryan ile hastanede 2 gün kan sulandırıcı iğne oldum daha olmadım bu iğneler zorunlu mu reçetemde sorun yaşadım ücretli almamı söylediler uzak yeniden gitme şansım yok ameliyatlı halde kullanmasam bir sorun olur mu ?