Merhaba canım anneler bebeğim 2 ay 9 günlük oldu 2. Ayından itibaren biberonu retti asla uyanıkken yemiyo biberonu görünce ağlıyo şuan yeni yeni uyanıkken yemeye başladı onda da ya dikkatini dağıtcam yada zıplattırarak besliycem benim gibi bu sorunu yaşayıp çözüm bulabilen promax anneler varmı 🥰