albaayrk çok geçmiş olsun. Ev ortamı hastane ortamı gibi değil endişelerinizde çok haklısınız bir evlat olunca insan iyice bocalıyor. İnşaallah ikinci ameliyatı da iyi geçerde hiç gerek kalmaz.
Rahmetli anneanneme de trakeostomi takılmıştı. SGK’dan dilekçe vererek almıştık. Kullandık toparladı tekrar iade etmiştik. Eğer olurda inşaallah ihtiyacınız olmaz olursa bu şekilde temin edebilirsiniz.