Hanımlar merhaba. Tecrübeli olanlar ve doğum yapanlar happy kidste diye buraya yazmak istedim. 33+0 haftalık hamileyim. 3. Gebeliğim. Diğer 2 doğumum normal doğumdu. Bu bebekte de hep normal olacak diye ilerledik fakat bebek doğum pozisyonu almamış. Doktorumda 35. Haftaya kadar dönmezse 38de sezeryanla alırız diyor. Diğer bebeklerimde böyle bir şey yaşamadığım ve hiç doğum pozisyonu üzerine konuşmadığımız için hiç bir bilgim yok nasıl döner ne zaman döner vs diye. Aranızda şunu yaptım döndü vs diyen var mı. ? (Artık ismi her neyse şu Koltuğa ayakları koyup yere baş aşağı pozisyonunu denedim denemeye devam ediyorum.)